Giti a lansat doua noi profile de anvelope cu utilizare mixta, pe drumuri regionale si in santiere, Giti GAM837 si Giti GAM851.

Disponibil pentru dimensiunile 295/80R22.5 si 15/70R22.5, profilul Giti GAM837, o anvelopa cu utilizare all position, are ca tinta asigurarea de anvelope de inlocuire pentru vehiculele de transport materiale in santierele de constructii, al caror numar a crescut foarte mult in ultima perioada.

GAM837

Giti GAM 837

Giti GAM851 este o anvelopa de directie si de trailer cu un profil cu blocuri mari, proiectata special pentru utilizarea pe drumuri dificile cum ar fi cele din zona santierelor de constructii. Initial acest profil este disponibil pentru dimensiunea 385/65R22.5 cu indice de sarcina 160, urmand sa fie lansate si alte dimensiuni pe parcursul anilor 2017 si 2018. Acest profil inlocuieste popularul GT Radial GT876 pentru aceste aplicatii.

GAM851

Giti GAM 851

Ambele profile noi de anvelope sunt realizate utilizand un nou compus de cauciuc cu proprietati anti taiere si anti strapungere care ofera o rezistenta ridicata la rupere, cu un desen al benzii de rulare proiectat pentru suprafete agresive si care asigura proprietati bune de auto-curatare. Ele sunt de asemenea inscriptionate 3PMSF (trei varfuri de munte si fulg de zapada in interior), certificare care confirma acreditarea lor de performanta pentru toate anotimpurile, inclusiv iarna pe zapada.

Toni McHugh, director de vanzari si marketing pentru UK la Giti Tire, a declarat:

“Cercetarile noastre extinse de piata analizeaza toti clientii, tipurile si aplicatiile de vehicule pe care le au, iar cand vedem o cerere clara in viitor pentru o anvelopa o lansam in proiectare si dezvoltare, pentru a fi intotdeauna pregatiti pentru a aduce pe piata o anvelopa de calitate pentru sectorul respectiv.

Noile profile GAM837 si GAM851 sunt exemple ale acestui angajament de a ramane la curent cu piata, ambele fiind lansate pentru anumite solicitari clare ale pietei de anvelope pentru autocamioane on road / off road in dimensiuni si cu certificari care sunt in prezent destul de limitate la competitorii de pe piata de inlocuire.”

Sursa: www.tyrepress.com